طراحی های کاتالوگ / شرکت طراحی کاتالوگ / طراحی های کاتالوگ / طراح کاتالوگ

سیروس

سیروس

به وب سایت من خوش امدید

:: oxinani.ir
:: اسپرت اریو
:: اپشن اریو z300
:: کادو تولد






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








طراحی های کاتالوگ / شرکت طراحی کاتالوگ / طراحی های کاتالوگ / طراح کاتالوگ

سفارش طراحی های کاتالوگ

ساخت کالانما دارای معانی مختلفی است که جامع ترین تعریف آن مجموعه از محصولات و یا خدماتی است در یک قالب کلی توسط یک شرکت یا مجموعه به کارفرما و مراجعه کننده ارائه می شود.

طراحی های کاتالوگ محصولات و خدمات مختلف را به مصرف کننده نشان می دهند و مصرف کنندگان با مشاهده و مطالعه آن می توانند اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست آوردند.

بیشتر کاتالوگ ها توسط افراد واسط به مصرف کننده ارائه می گردد افرادی همچون فروشنده ها و مغازه داران که نقش واسط را بازی می کنند .به نوعی فروشنده کاتالوگ را از شرکت مرجع تهیه و آن را به مصرف کننده ارائه می دهد .

طراحی کاتالوگ اغلب برای معرفی محصول به مصرف کننده ارائه می شود و هر کدام از این محصولات نیز نیاز به معرفی جداگانه دارند

سفارش طراحی کاتالوگ بر اساس نوع محصول ارائه می شود.افرادی که در قسمت های آرایشی بهداشتی مشغول فعالیت هستند محصولاتشان بر اساس داروخانه ها و مغازه داران طراحی می شود و اطلاعات مربوط به محصول را به مصرف کننده ارائه می شود.معمولا در کاتالوگ های آرایشی بهداشتی مهم ترین قسمت ها عکاسی صنعتی آن است یعنی عکاس باید احساس طراوت و سرزندگی را از طریق عکس به بیننده انتقال دهد.به عنوان مثال عکاسی ادکلن باید به نوعی صورت گیرد که بیننده به خوبی با آن ارتباط برقرار کند و بتواند آن محصول را در حس ناخوداگاه خود از طریق تصویر درک کند.

محصولات آرایشی دارای قسمت های مختلف دیگری نیز هست که هر کدام دارای عکاسی جداگانه و تکینیک های خاص خود است که عکاس هنگام عکاسی اصولی را بر اساس هر محصول رعایت می کند .داخل هر کدام از این نوع محصولات یک کاتالوگ قرار گرفته است که درباره هر کالا توضیح می دهد و همچنین محصولات مشابه آن را نیز به مصرف کننده ارائه می دهد.

کاتالوگ های آرایشی نیز بر اساس هر محصول و کالا تغییر می کند و از نظر کارتون و ابعاد و چاپ هر کدام دارای سایز خاصی هستند.به عنوان مثال کاتالوگ های صابون های آرایشی با محصول شامپو متفاوت است و هر کدام دارای کارتونی خاص با عکاسی جدا و توضیحات جداگانه ای هستند که درباره هر محصول توضیح می دهند و ویژگی های هر محصول را از طریق ارائه تصویر و توضیحات به مصرف کننده ارائه می دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط ولی غلامی در دو شنبه 13 بهمن 1399

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by backlinkland